piątek, 21 lutego 2014

CO Z MATERIAŁU W WISIENKI?



Pamiętacie materiał w wisienki własnej roboty? Jeśli nie, a chcielibyście się dowiedzieć jak go zrobiłyśmy kliknijcie tu

Tym co pamiętają, oto moja sina ręka z niebieskimi żyłami i niezrobionymi paznokciami, co nieudolnie próbowałam ukryć, prezentujemy na co nam i po co te materiały.   






 Otóż do kompletu z dużymi nadziewanymi pamiątkami z Polski(wtajemniczeni będą wiedzieli o co chodzi, niewtajemniczeni klikną tu i też się dowiedzą) powstały małe pierogowe portmonetki, do których już nic nie ładujemy, zostawiając miejsce na co kto będzie chciał, a jedynie sygnalizujemy tymi swoimi materiałami jaki to smak ;)

Te są wiśniowe, ale będą jeszcze grzybki, jagódki i poziomki. 

Ma przy nich jeszcze zadyndać tematyczny, owocowy breloczek przy suwaku i przepis jak takiego pieroga ulepić. 
Prace trwają:)













A tu ciasto na kolejnych 30 :)




KOT ART 

Dziękujemy, że już tyle kotów naprodukowałyście! Są wspaniałe!!! :D:D:D
Radochą wielką jest każdy nowy link.
 Nie możemy tylko otworzyć nr. 9 i 16.
 Jak się znajdą właścicielki, to sprawdźcie prosimy, czy wszystko ok było wpisane.


Miłego weekendu:)


PS. Tu czekamy na nowe koty Waszej roboty :)




37 komentarzy:

  1. Pierogowe szaleństwo trwa w najlepsze:))) Niedługo u Was zagości Magda Gessler, bo pomyśli, że to blog kulinarny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!!cudownosci,nie moge oderwac wzroku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny fajny, nawet moje wisienki by tam pasowały jako zawieszki ;o) słodziak. ja czekam na te grzybkowe bo mi się materiał spodobał najbardziej, jakby jeszcze był ecri nie biały to by było super!!! pierogowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kooperacja? :) Nie uwierzysz, ale nie ma ładnego pierogowego koloru, albo biały, albo brudny. Coś takiego jak polar ecri nie istnieje :)

      Usuń
  4. wspaniaLe, aż sama bym takie ugotowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy mnie kiedyś doprowadzicie do jakiegoś oczopląsu i będziecie mi musiały wtedy rentę wypłacać - przyjmuję płatność w pierogach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zakochana w Waszych pierogach.... :)))) a niedługo wybieram się do Krakowa.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę pierogowa produkcja idzie pełną parą :) Z breloczkami tematycznymi będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj fajnie wyszło!Ładnie wykończone, no i pomysłowe! I tak symbolicznie, po polskiemu...kto nie ma sentymentu do pierogów i wspomnień z nimi związanych rączka w górę!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tu za agitację przyszła urządzać. Zaraz się tam przejdę do Ciebie, zobaczyć co zmajstrowałaś:)

      Usuń
  9. Świetne pierogasy - pięknie wyglądają i potrzewka w wisienki - super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie się prezentują, zlepione...znaczy się uszyte bardzo precyzyjnie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny pomysł! są wprost uuuurocze! i takie apetycznie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pomysł na kolejne pierogowe twory wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo! pomysł z pierogami to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierogi z nadzieniem wiśniowym! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O! i takie grubiutkie "zlepienie", takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest jeden duży plus - te wisienki nigdy nie zgniotą się wewnątrz:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł! chylę czoła i cieplutko pozdrawiam :)
    P.S. Również działam nad kociakiem ;) Jaki mi wyjdzie, to podzielę się nim z Wami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieróg genialny!

    A na ręce po foceniu ja stosuję retusz w gimpie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja Cię! Mega pomysł!
    Pożyczcie troszkę pomysłów bo kota ulepić nie mogę, ten co już był jest za mało odważny, żeby przy takiej konkurencji wystartować :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakowite :) Żeby tylko ktoś przez pomyłkę nie nadgryzł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo znakomity trop portmonetkowy - same pierogi będą kreować rzeczywistość, w której są NADZIANE;))))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja poproszę pieroga z kapustą i grzybami! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacja <3 świetny pomysł i wykonanie!
    Niech żyje kreatywność!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za odwiedziny!